Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/271217
Title: | Активная смешанная модель обучения профессионально-ориентированному иностранному языку |
Other Titles: | Active blended model for teaching foreign language for specific purposes / A.S. Prystrom |
Authors: | Пристром, Е. С. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22–23 окт. 2021 г. / Бел. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 113-119. |
Abstract: | В статье рассматривается интегративная роль дисциплины «Иностранный язык» в профессиональном образовании. А также представлена активная смешанная модель обучения иностранному языку как способ актуализации данной роли для повышения эффективности обучения |
Abstract (in another language): | The article focuses on the integrative function of the course Foreign Language in professional training and active blended approach to teaching Foreign Language as a means of fulfilling that function to improve the learning effectiveness |
Description: | Раздел 2. Интегративная сущность современного гуманитарного знания и его дидактические аспекты = Section 2. Integrative essence of modern humanitarian knowledge and its didactic aspects |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/271217 |
ISBN: | 978-985-881-213-3 |
Appears in Collections: | 2021. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
113-119.pdf | 456,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.