Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/272621
Title: Некоторые когнитивные приемы и технологии обучения устной иноязычной речи
Other Titles: Some cognitive methods and technologies of teaching foreign language speaking
Authors: Ткаченко, В. В.
Федосова, Э. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: БГУ
Abstract: Обучение устной речи – важная часть изучения иностранного языка, которая играет значимую роль для студентов, изучающих английский язык как иностранный. Данная статья помогает лучше понять проблемы, связанные с обучением говорению, и указывает на некоторые пути их разрешения.
Abstract (in another language): Learning to speak is an important part of learning a foreign language, which plays a significant role for students studying English as a foreign language. This article helps you better understand the problems associated with speaking learning and shows you some ways to solve them.
Description: Ключевые слова: диалог; монолог; речь; проблемная ситуация; контекст; характеристики. = Key words: dialogue; monologue; speech; problem situation; context; specifications.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/272621
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Выпуск 11. - 2021.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tkachenko_fedosova_Lang_practice_2021.pdf284,61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.