Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273327
Title: Планирование медиакоммуникации брендов
Other Titles: Planning of brand media communications / A. V. Kolik
Authors: Колик, А. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2021
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 525-529.
Abstract: Исследовано значение планирования медиакоммуникации для белорусских брендов. Выделена необходимость наличия оптимальной модели медиакоммуникации. Определены возможные результаты применения данной модели. Актуальность исследования планирования медиакоммуникации обусловлена необходимостью повышения эффективности коммуникации брендов. Вместе с тем в настоящее время в отечественной науке данной теме не уделено должного внимания. Практическая значимость работы состоит в исследовании планирования как фактора непосредственным образом влияющего на результаты деятельности организации в сфере коммуникации
Abstract (in another language): The article investigates the importance of media communications planning for the Belarusian brands. It highlightes the need for an optimal model of media communications. Possible results of applying this model have been determined. The relevance of the study of planning media communications is related to the need to improve the efficiency of brand communication. At the same time, due attention is not paid to this topic in the Belarusian science at present. The practical significance of the work lies in the study of planning as a factor directly influencing the results of the organization’s activities in the field of communications
Description: Частка І. Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273327
ISBN: 978-985-881-229-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
525-529.pdf317,82 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.