Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273340
Title: Айдентика БГУ – важная составляющая векового успеха на рынке образования
Other Titles: The identity of the Belarusian State University as an important component of the age-old success in the educational market / I. P. Shybut
Authors: Шибут, И. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 574-577.
Abstract: В статье речь идет об исследовании фирменного стиля БГУ как одной из важных составляющих корпоративной культуры организации, делаются выводы о том, что визуальная идентификация БГУ находится на высоком уровне
Abstract (in another language): The article deals with the study of the corporate identity of the Belarusian State University as one of the important components of the corporate culture of the organization. It is concluded that the visual identification of BSU is at a high level
Description: Частка І. Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273340
ISBN: 978-985-881-229-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
574-577.pdf296,19 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.