Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273423
Title: Использование LMS Moodle в преподавании русского языка как иностранного зарубежным студентам медиаспециальностей
Other Titles: Use of LMC Moodle in teaching Russian as a foreign language to the international students of media major / S. V. Zelenko
Authors: Зеленко, С. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2021
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 333-336.
Abstract: Рассматриваются вопросы внедрения в образовательный процесс с иностранными обучающимися журналистского профиля возможностей LMS Moodle. Изучаются основные критерии использования ресурсов удаленного доступа для организации образовательного процесса. На конкретных примерах обосновывается целесообразность использования LMS Moodle на учебных занятиях по РКИ с китайскими студентами
Abstract (in another language): The article considers the issues of introducing the LMS Moodle capabilities into the educational process with foreign students of the journalistic profile. The main criteria for the use of remote access resources for organizing the educational process are studied. The expediency of using LMS Moodle in training sessions on RFL with Chinese students is substantiated on specific examples
Description: Частка І. Раздзел IV. Медыялінгвістыка і рэдагаванне
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273423
ISBN: 978-985-881-229-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
333-336.pdf325,74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.