Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/274792
Title: Интернет-образование креативного типа: опыт электронного обучения студентов факультета журналистики
Other Titles: Internet education of creative type: electro nic learning experience students of the faculty of journalism / I. P. Shybut
Authors: Шибут, И. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::Подразделение БГУ::Факультет журналистики
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журнал Белорусского государственного университета. Журналистика. = Journal of the Belarusian State University. Journalism. - 2021. - № 2. - С. 34-40
Abstract: Представлен авторский опыт внедрения в учебный процесс занятий проектного типа с использованием информационно-коммуникационных технологий при изучении современных возможностей организации коммуникационных процессов. Итогом работы студентов стали информационно и визуально насыщенные проекты (веб-сайты) актуальной тематики. Оценивается полученный опыт с позиции самореализации как студента, так и преподавателя.
Abstract (in another language): This article presents the author’s experience of introducing project-type classes into the educational process using information and communication technologies when studying modern possibilities of organising communication processes. The result of the students’ work was information and visually rich projects (websites) of relevant topics. The article assesses the experience gained from the standpoint of self-realisation of both the student and the teacher.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/274792
ISSN: 2788-6638
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021, №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34-40.pdf427,92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.