Tibo
Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/275888
Title: Маркетинговая деятельность банка в условиях цифровизации
Other Titles: Marketing activity of bank in the conditions of digitalizations / V. S. Lukashevich, O.V. Mashevskaya
Authors: Лукашевич, В. С.
Машевская, О. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Банковский бизнес и финансовая экономика: глобальные тренды и перспективы развития : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, магистрантов и аспирантов, Минск, 21 мая 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 163-168.
Abstract: В статье рассматривается какое влияние отказывает маркетинг на банковскую деятельность. Описаны современные тенденции на рынке банковских услуг, указываются специфические особенности рынка, рассматриваются уже реализуемые маркетинговые мероприятия в ряде банков Беларуси
Abstract (in another language): In this article is considered what influence marketing on banking activity refuses. Current trends in the market of banking services are described, specific features of the market are specified, already realized marketing efforts in a number of banks of Belarus are considered
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/275888
ISBN: 978-985-881-244-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Банковский бизнес и финансовая экономика: глобальные тренды и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
163-168.pdf391,95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.