Logo BSU

Browsing "2022. Сучасная беларуская аўдыяКУЛЬТУРА ва ўмовах цывілізацыйных выклікаў" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 44  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2022Асаблівасці дзіцячага вяшчання на канале «Культура»Зразікава, В. А.
2022Асаблівасці праграмнай палітыкі і кантэнту радыёканала «Культура»Малмыга, Т. У.
2022Белорусское радио и литературный процессМельникова, Л. И.
2022«Важно делать то, что поможет другим людям»: Наталья СироткоГолубович, А. С.
2022Дапрафесійная падрыхтоўка ў сістэме медыяадукацыі на прыкладзе сумесных праектаў факультэта журналістыкі БДУ і канала «Культура» Беларускага радыёБасава, Г. І.; Сітнік, К. А.
2022«Дарыць эфірнае свята слухачам»: Галіна ШаблінскаяМалмыга, Т. У.
2022Дзіцячае вяшчанне на «Культуры»: вучыць, выхоўваць, эстэтычна развівацьГулевіч, Т. Б.
2022«Диалоги о культуре» как историко-культурная и художественно-эстетическая ценность (канал «Культура» Белорусского радио)Саенкова-Мельницкая, Л. П.
2022«Задача канала “Культура”» – прадстаўляць і адкрываць сапраўдныя скарбы»: Яўген ТалкачоўМалмыга, Т. У.; Барысюк, К.
2022«Захаванне і развіццё здабыткаў папярэднікаў, на мой погляд, з’яўляецца сутнасцю паняцця культура»: Кацярына АгееваПрановiч, Т. І.
2022Камунікатыўна-прагматычны патэнцыял радыёканала «Культура» ў рэалізацыі прыярытэтаў дзяржаўнай інфармацыйнай палітыкіКузьмінава, А. Ю.
2022Канал «Культура» ў фарміраванні нацыянальна-культурнай прасторыСамусевіч, В. М.
2022«Канал “Культура” – работа па душы»: Святлана КолмакМалмыга, Т. У.; Чарняўская, Г. Г.
2022Каштоўнасць культуры ў кантэксце гісторыіЗубчонак, Н. А.
2022Концепция и позиционирование радиоканала «Культура»Давыдик, А. С.; Пушнегина, Е. С.
2022Культура как имидж аудиовизуального вещания в китайской провинции ХэнаньЦзя Фань; Кононова, Е. И.
2022«Культура ствараецца чалавекам і стварае чалавека»: Таццяна ПеснякевічМалмыга, Т. У.
2022Медиакритика в контексте деятельности массмедиа, специализированных на репрезентации культурыКороченский, А. П.
2022Методологические подходы к измерению рейтинговых показателей радиовещания: сравнительный анализПосталовский, А. В.
2022Методы исследований аудиокоммуникации брендовКолик, А. В.