Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288712
Title: Методические аспекты прогнозирования учебной успешности обучающихся при выборе профиля обучения
Authors: Синькевич, В. Н.
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Информационные системы и технологии = Information Systems and Technologies : материалы междунар. науч. конгресса по информатике. В 3 ч. Ч. 3, Респ. Беларусь, Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. В. Абламейко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 187-192.
Abstract: В статье раскрываются методические аспекты прогнозирования учебной успешности у обучающихся VIII—IX классов при выборе профиля обучения на III ступени общего среднего образования. Предлагается соответствующая методика, реализация которой позволит заблаговременно принимать необходимые педагогические меры по повышению у каждого обучающегося учебной успешности
Abstract (in another language): The article reveals the methodological aspects of pedagogical prediction of academic success in students of grades VIII-IX when choosing a profile of learning at the III stage of general secondary education. An appropriate model is proposed, the implementation of which will make it possible to take the necessary pedagogical measures in advance to increase the academic success of each student
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288712
ISBN: 978-985-881-426-7 (ч. 3); ISBN 978-985-881-427-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Информационные системы и технологии

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
187-192.pdf215,57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.