Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288714
Title: Цифровое обновление российской школы: об одном результате мониторинга
Other Titles: Digital renewal of the Russian school: a monitoring result / A.Yu. Uvarov
Authors: Уваров, А. Ю.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Информационные системы и технологии = Information Systems and Technologies : материалы междунар. науч. конгресса по информатике. В 3 ч. Ч. 3, Респ. Беларусь, Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. В. Абламейко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 199-205.
Abstract: Обсуждается шкала для оценки цифрового обновления школы, которая служит дополнением известных шкал цифровой зрелости организаций. Приведены результаты оценки зрелости цифрового обновления школ, полученные на основе данных, которые были собраны в ходе Федерального проекта Мониторинга цифровой трансформации общеобразовательных организаций на региональном и федеральном уровнях. Эти результаты сопоставляются с экспертными оценками
Abstract (in another language): The paper discusses a scale for evaluating the school’s digital renewal process. It the results of the assessment of the maturity of the school’s digital renewal, which are obtained on the basis of data collected during the federal project for monitoring the digital transformation of educational organizations at the regional and federal levels, are presented. A comparison of expert’s assessments with assessments based on the use the maturity of innovative processes in school is given
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288714
ISBN: 978-985-881-426-7 (ч. 3); ISBN 978-985-881-427-4
Sponsorship: Подготовлено при поддержке РФФИ, проект №19-29-14167.
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Информационные системы и технологии

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199-205.pdf232,11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.