Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288719
Title: Использование информационных образовательных ресурсов в преподавании курса «Функциональный анализ и интегральные уравнения»
Other Titles: The use of information educational resources in teaching the course “Functional analysis and integral equations” / V.V. Dainjak, E.S. Cheb
Authors: Дайняк, В. В.
Чеб, Е. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Информационные системы и технологии = Information Systems and Technologies : материалы междунар. науч. конгресса по информатике. В 3 ч. Ч. 3, Респ. Беларусь, Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. В. Абламейко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 51-54.
Abstract: В работе рассматриваются особенности организации и учебно-методического обеспечения качества подготовки современных специалистов на факультете прикладной математики и информатики по функциональному анализу и интегральным уравнениям и использовании в учебном процессе электронного учебно-методического комплекса и учебной оболочки Moodle
Abstract (in another language): The paper discusses the features of the organization and educational and methodological quality assurance of training of modern specialists at the Faculty of Applied Mathematics and Computer Science on functional analysis and integral equations and the use of the electronic educational and methodological complex and the educational shell Moodle in the educational process
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288719
ISBN: 978-985-881-426-7 (ч. 3); ISBN 978-985-881-427-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Информационные системы и технологии

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51-54.pdf185,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.