Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/290607
Title: Коммуникативный дизайн в цифровую эпоху
Other Titles: Communication design in the digital age / N. Y. Frolova
Authors: Фролова, Н. Ю.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Колорград
Citation: Национальные культуры в межкультурной коммуникации : сб. науч. ст. по материалам VI Междунар. науч.-практ. конф. (Минск, 8-9 апреля 2021 г.) / редкол.: М. Ю. Шода (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Колорград, 2021. – С. 140-147.
Abstract: В настоящее время коммуникативный дизайн приобрел важную роль конструктора социального воображения, структуры образа мысли современного человека. Визуальная природа современных образов есть мощный способ логически и эмоционально донести мысль до человека. Информация, представленная в графической форме, помогает человеку ориентироваться в мире, по крайней мере, в социальном и культурном пространстве
Abstract (in another language): Nowadays, communicative design has acquired an important role as a constructor of the social imagination, the structure of modern man's way of thinking. The visual nature of modern images is a powerful way to logically and emotionally convey a thought to a person. Information presented in graphic form helps a person to navigate in the world, at least in the social and cultural space
Description: Круглый стол 2. Мировая и национальные культуры в исторической и современной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/290607
ISBN: 978-985-896-068-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Национальные культуры в межкультурной коммуникации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
140-147.pdf698,69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.