Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305039
Title: Технологический PR. Как IT-компаниям бесплатно получить миллионные охваты в СМИ?
Other Titles: Technological PR. How can it companies get millions of media coverage for free? / T. E. Harlinskaya
Authors: Харлинская, Т. Е.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 60-летию со дня рождения В. Р. Вашкевича, Минск, 5–6 окт., 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Беляев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 255-258.
Abstract: Технологический пиар является неотъемлемой частью развития и успешной работы IT-компаний. Он позволяет эффективно коммуницировать с широкой аудиторией, создавать доверие и лояльность к бренду, а также укреплять экспертный имидж. От способности PR-специалиста генерировать интересные инфоповоды зависит интерес журналистов к событиям компании, а значит – увеличение ее паблицитного капитала в целом
Abstract (in another language): Technological PR is an integral part of the development and successful operation of IT companies. It allows you to communicate effectively with a wide audience, create trust and loyalty to the brand, as well as Strengthen the expert image. The interest of journalists in the company’s events depends on the ability of a PR specialist to generate interesting information, which means an increase in its public capital as a whole
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305039
ISBN: 978-985-881-527-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
255-258.pdf290,62 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.