Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/305042
Title: | Детское телевидение Китая как инструмент патриотического воспитания |
Other Titles: | Chinese children’s television as a tool for patriotic education / Shi Qinyuan |
Authors: | Ши Циньюань |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 60-летию со дня рождения В. Р. Вашкевича, Минск, 5–6 окт., 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Беляев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 267-270. |
Abstract: | Рассматривается детский телевизионный контент телевидения Китая в контексте реализации воспитательно-патриотической функции медиа. Контент систематизируется, исходя из возрастного фактора, определяются ключевые темы программ для детей, характерные для каждого возрастного периода. На основе представленных в исследовании данных сделан вывод о достаточной реализации китайскими детскими медиа воспитательно-патриотического потенциала |
Abstract (in another language): | Children’s television content of China television is considered in the context of the implementation of the educational and patriotic function of the media. The content is systematized based on the age factor, key topics of programs for children characteristic of each age period are determined. Based on the data presented in the study, it was concluded that Chinese children’s media are sufficiently realizing their educational and patriotic potential |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/305042 |
ISBN: | 978-985-881-527-1 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
267-270.pdf | 446,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.