Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305793
Title: Моўная прыналежнасць рэкламных тэкстаў у беларускіх перыядычных выданнях пачатку XX ст.
Authors: Косціна, В. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
Issue Date: 2023
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Мова і літаратура : матэрыялы 80-й навук. канферэнцыі студэнтаў і аспірантаў філалагічнага фак. БДУ, Мінск, 27 красавіка 2023 г. / БДУ, Філалагічны фак. ; [рэдкал.: Г. У. Навумава (гал. рэд.) і інш.]. – Мінск : БДУ, 2023. – С. 52-55
Abstract: Разглядаюцца асаблівасці моўнага афармлення рэкламных тэкстаў пачатку 1900- 1920 гг. у беларускай перыёдыцы. Выяўлены заканамернасці ўжывання беларускай, рускай, польскай, украінскай, літоўскай мовы ў залежнасці ад аб’екта рэкламавання, мэтавай аўдыторыі і тыпу графікі, які выкарыстоўваўся ў выданнях. Вызначаны прыярытэт беларускай мовы ў рэкламных блоках, у тым ліку храналагічнае ўзрастанне яе прадстаўленасці ў якасці мовы рэкламы на працягу абазначанага перыяду.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305793
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Number, date deposit: № 007023082023, Деп. в БГУ 23.08.2023
Appears in Collections:2023. Мова і літаратура

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52-55.pdf1,58 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.