Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/314332
Title: Особенности анализа грамматических явлений для понимания текста на немецком языке
Other Titles: Peculiarities of analysing grammatical phenomena for understanding a German text / V. Yu. Rabzevich, S. А. Trofimenko
Authors: Рабцевич, В. Ю.
Трофименко, С. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы VІI Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 21–22 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 170-174.
Abstract: Данная статья посвящена особенностям обучения иностранному языку студентов неязыковых вузов. В своей статье авторы описывают особенности анализа грамматических явлений, важных для понимания текста на немецком языке. Учет знаний этих особенностей дает возможность преподавателю эффективно использовать их в процессе преподавания
Abstract (in another language): This article is devoted to the peculiarities of teaching a foreign language to students of non-linguistic universities. In their article the authors describe the peculiarities of analysing grammatical phenomena important for understanding a text in German. Taking into account the knowledge of these peculiarities enables the teacher to use them effectively in the teaching process
Description: Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/314332
ISBN: 978-985-881-594-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
170-174.pdf535,59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.