Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/326082
Title: Оценивание результатов обучения иностранному языку студентов неязыковых специальностей в условиях цифровой трансформации
Other Titles: Assessing foreign language learning outcomes in non-linguistics students in digital transformation context / A.S. Prystrom
Authors: Пристром, Е. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы X Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 26–27 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 448-456.
Abstract: В статье обсуждается соотношение терминов «образовательный результат», «оценивание» и «контроль» в рамках существующей в Беларуси модели обучения иностранному языку в неязыковом вузе; описываются некоторые наши подходы и выводы, связанные с оцениванием образовательных результатов студентов в условиях цифровой трансформации
Abstract (in another language): This article discusses the notions “learning outcome”, “assessment” and “grading (control)” within the current foreign language teaching model in a Belarusian non-linguistic university; describes lessons learnt from our experience with student learning outcome assessment in digital transformation context
Description: Раздел 7. Смешанные формы обучения в условиях цифровизации языкового образования = Section 7. Mixed forms of learning in the context of digitalization of language education
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/326082
ISBN: 978-985-881-736-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
448-456.pdf414,83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.