Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/5226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолещук, Наталья Ивановна-
dc.date.accessioned2012-03-06T11:47:26Z-
dc.date.available2012-03-06T11:47:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТруды факультета международных отношений 2010: научный сборник. Вып. Iru
dc.identifier.issn2219-2085-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/5226-
dc.description.abstractВ статье рассматривается деловой туризм в качестве одного из факторов активизации национального туристского рынка. На основе статистических данных показывается современное состояние туризма в Республике Беларусь, определяются наиболее приоритетные для Беларуси направления развития въездного туризма. Выделены и охарактеризованы особенности рынка поставщиков услуг делового туризма на национальном уровне, а также особенности перспективного развитии делового туризма в Беларуси. = The article considers business tourism to be a factor of the activisation of the national tourism market. It relies on statistical data to show the contemporary condition of the tourism sector of the Republic of Belarus andthe structure of the tourism journeys in accordance with their aims. The peculiarities of the supplier market of service for business tourism on the national level are singled out and characterized. The author also mentions the particularities of the prospective development of business tourism in Belarus.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБГУru
dc.titleДеловой туризм как фактор активизации туристского рынка в Республике Беларусьru
dc.title.alternative«Business Tourism as an Activisation Factor of the Tourism Market in the Republic of Belarusru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Выпуск 1. - 2010. - 214 с.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
poleshchuk_2010_trudy.pdf328,84 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.