Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/56357
Title: Прэстыжны характар сучаснай беларускамоўнай рэкламнай камунікацыі
Authors: Салаўёў, Павел Леанідавіч
Соловьев, Павел Леонидович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2013
Publisher: БДУ
Citation: Журналістыка-2013: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 15-й Міжнар. навук.-практ. канф., 5–6 сн. 2013 г., Мінск / рэдкал. : С.В. Дубовік (адк. рэд.) [і інш.]. – Вып. 14. – Мінск : БДУ, 2013. – С. 126-128.
Abstract: Невялікая колькасць беларускамоўнай рэкламы, якая распаўсюджваецца сродкамі масавай інфармацыі і праз іншыя каналы (вонкавая, паліграфічная, транзітная і г.д.), накладвае адбітак на сам характар рэкламных камунікацый на беларускай мове – яны набываюць элітарны, прэстыжны характар, заўжды знаходзяцца ў цэнтры ўвагі як мэтавай аўдыторыі, так і прафесійнай супольнасці, маюць большую камерцыйную эфектыўнасць, што найбольш характэрна для іміджавай рэкламы, выгадна кантрастуюць з асноўным патокам рэкламных паведамленняў на рускай мове.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/56357
Appears in Collections:Журналістыка-2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
advertising.pdf56,01 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.