Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/58111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСидорская, И. В.-
dc.date.accessioned2014-01-09T06:27:31Z-
dc.date.available2014-01-09T06:27:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВеснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта. Серыя 4, Філалогія. Журналістыка. Педагогіка. - Мінск : БДУ, 2012. -№3. - С. 53-57ru
dc.identifier.issn0372-5357-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/58111-
dc.description.abstractИсследуется общественная значимость феномена паблик рилейшнз (связи с общественностью). Приводится обоснование социальной важности профессии специалиста по связям с общественностью, доказывается ее приверженность высоким эти- ческим стандартам, несводимость к другим видам информационно-коммуникационной деятельности, а также нацеленность на актуализацию не только корпоративных, но и общественных интересов. = The paper examines the social significance of the public relations phenomenon. It contends that the public relations officer is a so- cially important occupation and argues the latter’s commitment to high ethical standards. The paper argues that public relations cannot be compared with any other type of information or communication sphere. It argues that public relations aims at the realization not only of corporate interests but those of society too.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМінск : БДУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleПаблик рилейшнз как общественное благоru
dc.typearticleru
Appears in Collections:2012, №3 (снежань)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
53-57 сидорская.pdf67,31 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.